Sunday, February 13, 2011
g mid semata-mata nk tgk Yogi Bear!!!hahahaha.....
pg td kuar g mid ngan member ku...sape lg kalo bkn syera..huhuhu..kitowg nek train dr ukm smpi mid...asal la ari nie rmai nk kuar...rmai gler dow dlm train td...mcm ikan sardin tau...nasib bek la xde bau yg "agak best"..kalo ade td mmg la...aku sanggup tunggu n nek train lain...smpi2 je mid...tros nek g tmpt wayang...kitowg dtg mid nie pown semata-mata nk tgk Yogi Bear je..hehehe..ingt kn nk g alamanda je...tp tiap2 minggu dtg sane tgk wayang...rase mcm agak segan la ditmbh lg ngan pengalaman sesat cari kete sendiri...hahaha....dpt je tiket teros masok....masok2 je...xrami pown yg tgk Yogi Bear...tp citer Yogi Bear mmg best....huhuhuhu...mcm nk tgk lg je...kalo sape yg nk g tgk Yogi Bear...jgn lupe ajak ku taw...hehehe....
Saturday, February 12, 2011
ape lg yg ku xde???
ku da ade facebook, twitter, blog, myspace, friendster, hi5....ape je yg ku xde lg...huhuhu...tp ku tetap rase buhsan..hehehe...
Sahabat Teristimewa Bagiku
Setiap yang bermula
Pasti akan berakhir
Setiap yang gembira
Pasti akan berduka
Setiap yang bertemu
Pasti akan berpisah...
Begitula juga antara kau dan aku...
Dulu kita sama-sama
Mengharungi suka duka kehidupan
Biar apa pun dugaan yang datang
Kau tetap disisi ku
Dan aku tetap disisi mu
Untuk memberi kata semangat...
Persahabatan umpama bintang
Sentiasa kekal di atas sana
Tapi tak selalunya muncul bersinar
Begitulah juga ibaratnya sahabat...
Tak selalu ada disisi
Tetapi selalu di hati...
Itulah ungakapan yang pernah kau lafazkan
Padaku 1 masa dahulu
Kata keramat yang tak mungkin aku lupakan...
Kau begitu menghargaiku...
Aku berharap kisah persahabatan kita ini
Tak akan berakhir seperti kata ungkapan...
Sebaliknya akan kekal hingga ke akhir hayat kita...
Kau adalah SAHABAT TERISTIMEWA BAGIKU...
Thursday, February 10, 2011
Guris-Twickheads
Ku percaya padamu...
menghulurkan,ohh tanganmu...
ku percaya padamu...
ku turuti mu,ohh hendak mu...
kau mengkhianati aku...
kau mempermainkan perasaanku..
kau menikam dan meludahku...
kau dedahkan,warnamu...
sendiri ku menangis....
menangis dalam kekecewaan...
ku sendiri...
menangisku menangis menangis dalam keseorangan,
ohhh....
sendiriku belajar erti pengalaman hidup sendiri
ku sendiri...
bebaskan, bebaskan...
agarku mampu berdiri sendirian....
hari mara sedunia ke??
asal sume owg nk mara ku ari nie??ape salah ku??smpi nk mara ku...nk kate ku sakit kn ati diowg...seingt ku tok 1 ke 3 minggu nie xde la ku sakit kn ati diowg...owg sakit kn ati ku ade la...ku xde la nk mara2 diowg or sakit kn ati diowg...wat bodo saje sudeh...yg diowg tetibe nk mara ku xtentu psl npe??ku pown xtau npe...tp dlm ku wat bodo psl diowg mara ku xtentu psl nie...boleh pulak air mate nie jatuh n mengalir ngan laju....ku pown xtau npe...last2 ku biarkn dye mengalir then ku off9 fb n sume bende ku on9...ku tutup pc..sumbat earphone kat telinga..bukak my feveret song dgn volume yg paling high n tdo...huhuhuhu...tu la yg ku akn buat kalo ku rase nk nangis+mara or sewaktu dgn nye...(tyme ku ngah 'cuti').....hehehehe....
Tenet!!!!!!!!!!!
Arrrgggghhhhh!!!!!!!!!!pg2 lg tenet da lembab...lg lembab dr kure2....ape la problem dye nk lembab2 pg2 nie...ku pown xtau...nk kate rmai owg gune...ku tgk xde la rmai sgt...boleh dbilang ngan jari je....tp apesal dye lembab??bkn selalunye pg2 tenet laju mcm ketapi ke??(bak kate yana)..hahahaha...tp ari nie ketapi xde tp kure2 yg ade..maybe sbb tu kot tenet lembab...hahahahaha...dsbbkn tenet lembab ku pown da jd bengong sbb xtau nk buat ape....da la ku buhsan+ngantok+sakit perot+lapar.....huhuhu
Thursday, February 3, 2011
amik lesen???
ku takot n xde keyakinan lg tok amik lesen..tp ayh ku da bising n suh ku amik lesen gak...mcm mane nie??..ku ngah dlm proses meyakinkan n beri semangat kat diri sendiri...tp perasaan takot menguasai diri ku...arrggghhhh!!!!!!!!pening pale ku..nk amik ke x??sebelah ati ku ckp amikn sebelah lg ckp xyah...mcm mane nie??maybe sabtu nie ku kene g daftar da...rmai yg ckp suh amik tp ku takot..mcm mane??aarrrrggggghhhh!!!!!!!!!!!!!!!pening2...
Subscribe to:
Posts (Atom)