Thursday, October 13, 2011

Berdua Bersatu - Forteen (Official Video)


Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika dengan mu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika denganmu rebah
Biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu

Seringkali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika dengan mu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika denganmu rebah
Biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu

Saturday, September 24, 2011

3 Month..

hye sume..hehe..
sebenarnye aku juz nk gtau yg 
aku yg aku da reti bwk kete auto..hehe
thankz to kak saidatul yg sudi mengajar aku bwk kete...
almaklum lah da 3 bln x usik kete..
mmg cuak gak la..
tp disbbkn kak saidatul memaksa aku bwk kete 
maka t'jadi la keadaan aku bwk kete..
rupenye xde la susah sgt nk bwk kete nie 
juz perasaan yg buat kite rase susah nk bwk kete nie..

Sunday, September 18, 2011

We The Kings - Skyway Avenue



She said lets change our luck
This night is all we got
Drive fast until
We crash this dead-end life
Sweet dreams that won't come true
I'd leave it all for you
Brick walls are closing in
Let's make a run tonight

[Chorus:]
Blinded by the lights
Hold you through forever
Won't let you go
'Cause if you jump I will jump too
We will fall together from the buildings ledge
Never looking back at what
We've done
We'll say it was love
'Cause I would die for you on Skyway Avenue

She said don't change your mind
Let's leave this town behind
We'll race right off the cliff
They will remember this
It all got so mundane
With you I'm back again
Just take me by the hand
We're close to the edge

[Chorus:]
Blinded by the lights
Hold you through forever
Won't let you go
'Cause if you jump I will jump too
We will fall together from the buildings ledge
Never looking back at what
We've done
We'll say it was love
'Cause I would die for you on Skyway Avenue

Where are your guts to fly?
Soaring through, through the night
And if you take that last step
I'll follow you
Leave the ledge and fly
We're finally alive

Cause if you jump, I will jump too
We will fall together from the buildings ledge
Never looking back at what we've done
We'll say it was love
Cause I would die for you on Skyway Avenue
So what's left to prove
We have made it through

Sunday, September 11, 2011

Ujung Minggu Ku...

Ujung minggu ku kali nie sgt2 interesting...hahaha..npe insteresting??nk tahu aape yg interesting sgt tu??hehehe...first skali sbb nk balik umah tu boleh sesat pulak...almaklum lah..da dekat setahun xnaik tren..hehe...mcm nie la jd dye..tersalah naik tren..hahaha..mule2 dr sg. buloh ke putra..ingtkn turun kat putra boleh la jumpe kwn..tp cuaca xmengizinkn..so dr putra tersalah naik tren...TERnaik tren dr sentul...gara2 Nur Diyanah nk naik tren yg kosong maka terjadi la keadaan tersalah naik tren..huhu..tp kami telah jumpe jln pulang...alhamdulillah kami selamat smpi di rumah masing2...second sbb open house umah kwn ku iaitu Saidatul Akmaliah..ku jumpe kwn baek ku sape lg kalo bukan Cik Siti Zakiah..hehe..mmg best la borak2 ngan diowg..yela da lame xjumpe la katekn..hehe...kat open house tu dpt lame jumpe dak2 skola yg len...dpt jumpe nana, afiqah, erin, buzar n soffi...mmg gelak xhengat...lebih2 lg dok kene kn si soffi..hahahaha..mmg kelakar abiz..first2 dlu tyme aku sem 2 dye ckp aku nie adik sai..hahaha..then skunk nie dye ckp aku nie adek mel..hahahaha..pasnie dye nk ckp aku nie adek sape pown aku xtahu..hahaha..soffi2..n paling xleh bla..


soffi : ayang mata ayang comel la...
aku : hahahaha..comel ke??aku rase biase je..
soffi : cermin mate ayang nie fashion disaster la...
aku : siot la ko nie...
soffi : kalo ayang pkai cermin mata, t i xnmpk la mata ayang yg comel tu..
aku : ko nie mntk kaki aku ke??

aku mcm nk bg kaki je kat dye..n paling xleh bla suke2 dye je nk panggil aku ayang...dye ingt dye tu sape??kalo laki or boyfrend aku xpe la gak..dye tu juz my frend je...tp pape pown dye mmg sporting n yg paling penting skali motor dye smart gler..aku nk motor mcm tu bleh x??hehe..aku xnk bwk tp aku nk jd kn sbagai hiasan je...hehe..yang Cik Siti Zakiah lak..dye asyik buat lawak bodo+gler..sakit perot aku gelak..hahaha..KIAH ESKREM AKU JGN LUPE!!!hehehe..n aku rindu sgt2 lagu transformer ko..hehe..


kiah : tyme skola dlu ko pandang laki mcm diowg sume tu buat salah je ngan ko
aku :  sbnrnye aku segan nk tgk diowg..aku nie kn pemalu..hahaha..

n yg akn aku sentiasa ingt smpi bile2

kiah : KO DA KURUS LA!!
aku : hahahaha...aku da kurus??
kiah : a'ah doh..
aku : hahahahahaha.....

sonok nye..hehehe..thankz kiah coz ckp aku kurus..hehe..suke3..syg ko lebih la..hehe..n last skali sbb mlm td bleh lak kwsn umah aku blackout...mcm siot je,,nasib bek keje yg akku buat tu..aku sempat save..kalo x mmg nk menjerit+mencarut+bleh jd gler aku dibuatnye..yela penat tu aku nk perah otak buat ayat2 power..hahaha..power ke??.kalo blackout kejap je xpe..nie 4 jam blackout..nasib baek mlm td ujan..so xde la panas..sejuk je..smpi aku tertdo n lupe nk tutup lappy..hahaha..mmg best bkn setakat xtutup lappy..beg pown xkemas..nk kemas mcm mane kalo umah gelap gelita..so pg2 da kene bgn tok kemaskn beg..hehehe..n nasib baik la mama aku antar aku balik..kalo x mmg stok kene tinggal bus la jwb nye..hehe..thankz mama coz antar kite balik poly..hehe

Sunday, August 28, 2011

27 August 2011

event ari nie ialah buka pose rmai2 with frend skola...walaupun xrmai yg g but very2 happening+fun..yg g hanya 7 org termasok aku...dan org2 yg g event buka pose nie..ialah aku, sai, aina, intan syakeerah, farahin, pandi n faiz..event nie da agak lame gak la plan..ade la dlm seminggu or 2 minggu yg lepas...rmai yg xdpt g coz masing2 da sebok nk balik kg n ade yg g buka pose ngan family n saudara-mara..xksah sgt pown kalo diowg xleh dtg..hahaha...lokasi 1 kami ialah SOHO SEAFOOD at area seksyen 8 & 9, bangi...mmg bez dr sblm buke pose smpi kitowg abiz mkn...mmg byk bende yg kitowg borak kn..lebih2 lg intan t'slh panggil org...mmg kelakar abiz la..mmg tyme tu gelak tak hengat dunia la...n ksian farahin n pandi jadi bahan kitowg..sory ye farahin n pandi..statement korg yg buat korg jd bahan kitowg mlm nie...hahahahaha..total kitowg punye mknan buke pose dlm RM144..so sorg kene byr RM 20...n thankz to faiz coz blanje kitowg..len kali boleh blanje lg...hehe..juz kiding..pas byr masing2 nkg lepaklg..so lokasi ke 2 kami ialah di ICE ROOM at seksyen 8, bangi...kat situ kitowg smabung balik citer2 yg patut dikongsi b'same2 teman..hehe..citer punye citer mmg sakit perot la gelak ditmbh ngan bunyi2 yg kurang menyenangkn kuar dr bwh oleh Intan Syakeerah...haha...kat ice room pulak yg jd bahan kitowg ialah intan n faiz...hahaha..kesian mereka2 ini coz jd bahan kitowg mlm nie...hahaha....mmg kelakar la..citer punye citer xsedar da kul 10 mlm...then masing2 pown nk balik...


sai : kat mane ek ade jual mercun n bunga api??
aku : uptown b'lambak..
sai : jom g uptown aku nk beli mercun la...
aku : no problem..

smpi uptown mmg kitowg shopping mercun n bunga api je la...owg len shopping bj, tudung, seluar, kasut n kuih raye..tp kitowg shopping mercun n bunga api..kelakar kn...pusing punye pusing n shopping punye shopping at uptown xsedar da nk kul 12 tgh mlm..mmg gler kentang la..tyme kitowg otw nk balik..mama aku call..

mama : kat ner?
aku : kat uptown nie..
mama : ooo..mama, adik, kak niz n angah nk g sane..
aku : hah??..oooo..kalo camtu kite tunggu at sini la..
mama : okeh2..jap lg mama smpi..


pastu pas mama smpi...sambung shopping ngan mama lg..smpi kul 1 pg..mmg gler la..ngan mama shopping lg mercun..hehehe...mmg bez..balik umah mmg teroz tdo la jwb nye..hehe

Monday, August 15, 2011

Let Me Hear Your Voice


The rain just now has stopped
The smell of asphalt is floating around the city
Hey, over there too, the weather is fine already right?
For the weather has cleared up from the west (***)
Since you’re not a morning person
Everyday, will you be able to wake up properly?
I’m still worried about things like that

The spreading sky, the freedom
Although neither of them has changed
Right now, just that… it’s only just that you are not by my side

Let me hear your voice
If we become honest, surely
We'll be able to understand each other
Please open your heart
Let me hear your voice
The path we have come is, for us, definitely
An important STEP to that future

The first time I met you was
Around this season right?
The light up street was
Glowing beautifully
The crybaby-you, from that time on, often
Laid your forehead on my shoulder
You were crying right? That extreme warmth
From your touch on my shoulder

Everyone lives, carrying his own worry
Desperately holding his broken heart

Let me hear you voice
If we become more kind
We'll be able to love each other
Don’t avert my eyes
Let me hear your voice
Let's get over those entwined anxieties and loneliness
The feelings of this moment become our bond

Yeah, Since you went away hasn't been the same
In my heart all I got is pain
Could it be that I played a game to lose you, I can't maintain
Sunlight moonlight you lit my life realize in the night
while love shines bright
Cant let you go we're meant forever baby let me know

This past without you, Can't forget you
Letting me be the cloud hanging above me
Raining on me missing you touch
Nights get long and it's hard to clutch
We're apart breaks my heart
Its all for the best girl you're my world
In time my love unfurls
He will then wait for you girl

Let me hear your voice
If we become honest, surely
We'll be able to understand each other
Please open your heart
Let me hear your voice
The path we have come is, for us, surely
An important STEP to that future

[M/V] BIGBANG - 声をきかせて [HD]



aku xsuke group nie but aku suke lagu+mv dye nie...
pelik bin ajaib kn?? HAHAHAHA.....
*kesengalan melanda diri ini..huhu