Tuesday, March 29, 2011

Mood ku ari nie: Lega+sakit ati+geram!!!!!

mood ku ari nie ade 3....iaitu LEGA,SAKIT ATI n GERAM....nk tau sbb ape ku ade 3 mood yg b'beza dlm 1 ari nie....ku bg tau ye...

Mood LEGA
cz lect da dtg tmpt ku LI....
n ku lega cz dye xmasok kat tmpt ku keje n dye xjumpe pown bos ku...kalo dye masok tmpt keje ku...
abiz la ku da la tyme tu ku ngah syok tgk movie+on9+men game...huhuhu...
dye juz jumpe kitowg at lobi n mntk slh sowg tok mntk cop kat bos kitowg...
n thankz to syuk cz mengelentong bos ngan ckp lect xsempat nk jumpe bos cz dye kene g tmpt len lak pas nie....thankz a lot...hahaha...
n nasib bek lect xtanye mcm2 juz tanye bende simple2 je...

Mood SAKIT ATI+GERAM : 
cz boleh lak abg mawi kelentong ku td....psl bos...da la lect nk dtg...

abg mawi : weyh..lect ko nk dtg kn ari nie...ko tau x??
ku : a'ah...tau da...
abg mawi : tp bos xde mcm mane??sape yg nk jd penyelia korg??
ku : bos xde??tu yg ngah runsing skunk nie...kalo ag mawi jd penyelia kitowg xleh ke??
abg mawi : mane boleh...dye kene pegawai yg jd penyelia korg...
ku : aduh mcm mane nie??sy da la xknl pegawai len selain bos...
abg mawi : cube ko tanye pak tam...pegawai yg dok depan bilik bos...
ku : mane la sy kenal...abg mawi tlg ckp kn boleh x??
abg mawi : ko ckp la sendiri...aku ade keje nk buat la...
ku : xpe la t sy suh syuk tlg ckp kan...hehe..
abg mawi : lect ko dtg kul brape??
ku : entah la...dye xde ckp pown kul brape..dye juz ckp dye dtg ari nie...
abg mawi : gud luck la...
ku : thankz...

xlame pastu ku gtau yana bos xde...then ku tanye syuk bos ade ke x??syuk ckp ade...tp abg mawi ckp xde...pelik2...pas ku ckp ngan syuk yana tepon ckp lect da smpi nk jumpe kitowg kat lobi skunk...ku gtau syuk n tyme ku nk kuar tu ade lak pak arab sibok2 dtg nk print...aduh...yana lak da bising2...nk xnk ku kene cari abg mawi n mntk tlg dye kunci bilik cz ku kene g jumpe lect ku....da selesai jumpe lect ku pown masok la tmpt keje ku balik...boleh pulak dye men gler tyme2 tu...mmg dye mntk penyepak ku la jwb nye...sakit ati+geram ku dibuatnye...smpi nk nangis la...

No comments:

Post a Comment