Saturday, September 15, 2012

alhamdulillah...

Assalamualaikum pembaca sekalian....

ari nie sy agak gembira nk tahu sbb ape??...sbb ari nie result rayuan upu da kuar n sy dpt tawaran sambung blaja dekat UTeM ...alhamdulillah. Akhirnya sy dpt juga menunaikan impian ayh sy utk melihat sy sambung blaja di peringkat degree...walaupun sy mula lambat tp sy xksah janji sy dpt sambung blaja. Sy berasa gembira dan juga sedih...sbb ape sy gembira telah sy nyatakn di atas...dan sbb ape sy sedih..sy akn nyatakn skarang...sy sedih sbb kwn2 sy iaitu Farhana n Diyana tak dpt sambung blaja...lebih menyedihkn kami same2 apply tmpt yg same dan kami telah dtg ke UTeM melaka semata-mata utk hantar surat rayuan upu di sana...dan kami tidak dpt bersama-sama utk blajar di UTeM. Sy rase sedih sgt...lpz nie sy akn sentiasa rindu mereka..dan sy harap mereka dpt sambung blaja walau dimane sahaja...akn sy doakn mereka...

Sy akn masok 21 sept nie...selama 1 minggu sy perlu settelkn segala bende. Terasa mcm cpt sgt mase berlalu. Mcm mane sy nk sambung blaja nie..otak da beku. Hope sy dpt mencairkn otak yg beku nie. Nasihat dr seorg kwn sy nad "yang penting niat tu ada boleh la blaja". Akn sy ingt nasihat tu...dan skarang sy perlu kuatkn niat tu utk mencairkn otak yg da beku nie. Bile tgk dye punye subjek...terasa mcm nk pengsan...sbb byk sgt n walaupun ade subjek yg da blaja tyme poly dlu terasa menggigil n nk pengsan jugak...tp pape pown sy kene yakin yg ay boleh buat dan atasi perasaan xboleh buat...YEAH! I CAN DO IT. *semangat utk diri sendiri*.

No comments:

Post a Comment